dimarts, 10 de setembre de 2019

Carme Ruiz parlarà de Dalí i la Ciència en una conferència el 19 de setembre

La curadora en cap del Centre d'Estudis Dalinians, Carme Ruiz, pronunciarà la conferència Ciència. Renaixement i Dalí: un estremiment sísmic sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres, el pròxim 19 de setembre

La xerrada sorgeix de la mostra Dalí atòmic que es va exposar als CaixaForum de Sevilla i Saragossa al voltant de la concepció i realització de la pintura Leda atòmica, considerada, juntament amb altres obres, un punt d'inflexió en la trajectòria de Dalí.

'Leda atòmica' va ser la portagonista de dues mostres a Sevilla i Saragossa Foto @CaixaForum

Aquesta activitat, organitzada pels Amics dels Museus Dalí, està inclosa en les quartes jornades divulgació científica del Science Needs You que aquesta tardor se celebren a Figueres.

La conferència és dijous 19 de setembre a les 21.30 sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres. És una activitat oberta a tot el públic. L'entrada és lliure però amb aforament limitat, cal reservar plaça al telèfon 972 67 75 20 o al correu electrònic amics@fundaciodali.org.