Carme Ruiz parlarà de Dalí i la Ciència en una conferència el 19 de setembre

10.09.2019

La curadora en cap del Centre d'Estudis Dalinians, Carme Ruiz, pronunciarà la conferència Ciència. Renaixement i Dalí: un estremiment sísmic sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres, el pròxim 19 de setembre.

La xerrada sorgeix de la mostra Dalí atòmic que es va exposar als CaixaForum de Sevilla i Saragossa al voltant de la concepció i realització de la pintura Leda atòmica, considerada, juntament amb altres obres, un punt d'inflexió en la trajectòria de Dalí.

Aquesta activitat, organitzada pels Amics dels Museus Dalí, està inclosa en les quartes jornades divulgació científica del Science Needs You que aquesta tardor se celebren a Figueres.

La conferència és dijous 19 de setembre a les 21.30 sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres. És una activitat oberta a tot el públic. L'entrada és lliure però amb aforament limitat, cal reservar plaça al telèfon 972 67 75 20 o al correu electrònic amics@fundaciodali.org.