Visita a l’exposició «Pintar, crear, viure. Dones artistes a l'Alt Empordà (1830-1939)»

12.10.2020

El Museu de l’Empordà presenta, fins al 10 de gener de 2021, l’exposició Pintar, crear, viure. Dones artistes a l'Alt Empordà (1830-1939). L'escriptora i periodista Cristina Masanés ha estat la comissària d’aquesta mostra i responsable de la recerca que ha permès, entre d’altres, descobrir que la primera dona fotògrafa documentada a Espanya era figuerenca i, a més, religiosa, poetessa i pianista, Paulina Buxó (1835-?). En total són trenta-una les dones artistes de la comarca o vinculades, nascudes entre 1830 i 1939, que es poden redescobrir a través d'un centenar obres.

Els Amics dels Museus Dalí oferim als nostres socis la possibilitat de recórrer aquesta mostra acompanyats de la seva comissària, Cristina Masanés, el pròxim 7 de novembre a les 11 del matí

Donades les actuals circumstàncies, s'ha establert un protocol de seguretat amb motiu de la Covid-19. Per tant, serà obligatori l'ús de mascareta i es disposarà de gel hidroalcohòlic. El grup serà d'un màxim de deu persones.

Per reserves podeu enviar un correu electrònic a amics@fundaciodali.org i trucar al telèfon 972 677 520 (Dimarts i dijous, de 9 a 14 hores). Podeu deixar un missatge a la bústia de veu. Les places s'assignaran per ordre de reserva.