Segona edició de Dalí a Casa amb una obra de 1956

11.02.2021

Els Amics dels Museus Dalí ja hem posat data a la segona edició de Dalí a casa, les noves visites virtuals. El 27 de febrer, Petra Vlasman i Anna Massot conduiran aquesta activitat destinada a aproximar-vos a l’obra Natura morta vivent (Natura morta movent-se a gran velocitat), un oli sobre tela pintat per Salvador Dalí el 1956.

Els participants descobriran aquesta peça, i els seus detalls, a través de Slow looking / Visible Thinking, una pràctica que promou l’acostament a l’obra de manera intuïtiva, descobrint-hi detalls i expressant les seves sensacions i percepcions.

L'activitat Dalí a casa es va estrenar el 23 de gener passat amb l'obra Composició surrealista amb figures invisibles.

Dalí a casa és una activitat només per a socis. Podeu reservar la vostra plaça en aquest formulari, enviant un correu electrònic a amics@fundaciodali.org i trucant al telèfon 972 677 520 (Dimarts i dijous, de 9 a 14 hores). Podeu deixar un missatge a la bústia de veu.