dissabte, 30 de maig de 2020

Videoconferència dedicada a l’exposició «Realisme(s) a Catalunya (1917-1936). Del Picasso clàssic al Dalí surrealista»

La historiadora de l'Art i doctora en Humanitats  Mariona Seguranyes és la protagonista de la pròxima activitat organitzada pels Amics dels Museus. L'actual situació va obligar a anul·lar, el mes de març passat, la visita guiada a l'exposició Realisme(s) a Catalunya (1917-1936). Del Picasso clàssic al Dalí surrealista al Museu de la Garrotxa d'Olot, comisariada per aquesta integrant de la junta dels Amics dels Museus Dalí i que també s’ha presentat al museus Maricel de de Sitges i al de Valls, amb la col·laboració de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya.

La mostra es pot veure al Museu de la Garrotxa

Per aquest motiu, ara que la mostra s'ha reobert fins al 7 de juny però sense la possibilitat de visites guiades, els Amics dels Museus Dalí organitzen una videoconferència per recórrer aquest intens treball que presenta pintures dels mateixos Picasso i Dalí, junt amb altres peces d'artistes com Joaquim Sunyer, Alfred Sisquella, Josep de Togores, Ángeles Santos o Joan Miró.

Ángeles Santos és una de les artistes que s'exposen

La videoconferència serà el dissabte 6 de juny, a les 12 del migdia. Per participar-hi, heu de reservar la vostra plaça enviant un correu electrònic a l'adreça amics@fundaciodali.org. El mateix dia de l'acte, rebreu un missatge amb l'adreça i les indicacions per connectar-vos a aquesta videoconferència.

Realisme(s) a Catalunya (1917-1936) s'ha presentat a Sitges, Valls i Olot

La connexió es pot fer des d'un ordinador, una tauleta o un telèfon mòbil. Utilitzarem la plataforma Microsoft Teams. Si la teniu baixada, l'enllaç us hi enviarà directament. En cas contrari, la plataforma us donarà l'opció de descarregar-vos l'aplicació o bé seguir la videoconferència a través del navegador web.