dimarts, 23 de gener de 2018

Visita a l'exposició 'D'Els Quatre Gats a la Maison Rose' de Ramon Pichot al MNAC

Els Amics dels Museus Dalí han visitat, al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), l'exposició D'Els Quatre Gats a la Maison Rose de Ramon Pitchot aquest diumenge dia 21 de gener. L'artista va viure a principis del segle XX a París i es va empapar del l'ambient bohemi i artístic de la capital francesa..

Primera sala de l'exposició de Ramon Pichot al MNAC

Ramon Pichot va ser un dels pocs espanyols que va retratar els patiments de la Primera Guerra Mundial. Durant l'exposició el recorregut ens porta a tres dels escenaris que el van marcar al llarg de la seva trajectòria artística: Barcelona, París i Cadaqués.

La visita va anar a càrrec d'una guía oficial

A la tarda varen anar al Teatre Romea on es representava l'obra de Ramon Madaula Adossats, on hi intervenen Jordi Bosch, Rosa Renom, Marieta Sánchez i Carles Canut. Un obra que parteix de la celebració del dia de Sant Jordi per part d'una família catalana de classe mitjana.

Foto delsAmics participants en aquesta sortida