dimarts, 18 de setembre de 2012

Inauguració a Barcelona de l'exposició fotogràfica "Dalí, Cadaqués. Un vincle captat per Joan Vehí

El Districte de les Corts es complau a anunciar-vos que el proper dimecres 19 de setembre a les 19.30 h tindrà lloc l’obertura de l’exposició fotogràfica ‘Dalí-Cadaqués, un vincle captat per Joan Vehí’. En aquest primer dia d’exposició, el fotògraf Joan Vehí estarà acompanyat de l’arquitecte i exregidor de Barcelona Im. Sr. Oriol Bohigas, i de l’historiador i alcalde de Figueres Im. Sr. Santi Vila, que descobriran aspectes històrics de la vinculació de Dalí a l’Empordà i de l’empremta que hi va deixar. Els rebran l’Im. Sr. Antoni Vives, regidor del Districte de les Corts, i l’Ima. Sra. Gloria Martín, presidenta del Consell Municipal de les Corts.
Aquesta exposició romandrà oberta fins al dia 3 de novembre. Està distribuïda en 3 espais amb temàtiques diferents:
L'arquitectura inspiradora de Dalí a la Roca Barcelona Gallery
L'amfitrió sol·lícit al districte de les Corts
Dalí íntim al Pedralbes Centre
Informació a amics@fundaciodali.org