dilluns, 14 de desembre de 2020

Els museus Dalí estaran oberts del 18 de desembre al 6 de gener

Els tres museus del Triangle Dalinià (Figueres, Portlligat i Púbol) obriran des del 18 de desembre fins al dia de Reis. La Fundació Dalí ha pres aquesta decisió tenint en compte la disminució de restriccions en la mobilitat de la seva àrea d'influència i segueix de prop l'evolució de la pandèmia i de les mesures adoptades per les autoritats sanitàries per establir les dates d'obertura de 2021.

Interior del Teatre - Museu Dalí de Figueres.

Mentre que a Púbol i Portlligat, la reserva per internet és obligatòria, a Figueres, és recomanable. El dia de Reis, el Teatre-Museu Dalí és gratuït per aquells qui acreditin ser residents a Figueres. Per la resta, es mantenen les condicions de l'estiu: entrada gratuïta als menors de 14 anys i, com a reconeixement al personal que lluita contra la Covid-19, aquelles persones que acreditin la condició de personal sanitari, membres dels cossos de seguretat i emergència, i bombers.

Encara es poden veure les dues exposicions temporals: al Teatre-Museu de Figueres Dalí: el surrealisme sóc jo! Paisatges fora del temps que mostra 12 obres del període surrealista i, al Castell de Púbol, Dalí/Gala/Dior. D'art i de moda que explora el resultat de la col·laboració entre el dissenyador i la parella.

La Fundació Dalí confia que el visitant segueixi gaudint de l'essència del Teatre-Museu Dalí i de l'atmosfera de les cases-museu de Portlligat i Púbol.

DATES I HORARIS

TEATRE-MUSEU DALÍOBERT
FIGUERESDel 18 de desembre al 6 de gener de 2021
 De 10:30 h a 15.00 h
 De dimecres a diumenge

CASTELL GALA DALÍOBERT
PÚBOLDel 18 de desembre al 6 de gener de 2021
 De 10:30h a 15h
 De dimarts a diumenge

CASA SALVADOR DALÍOBERT
PORTLLIGATDel 18 de desembre al 6 de gener de 2021
 De 10:30 h a 18.00 h
 De dilluns a diumenge

El 25 desembre i l’1 gener

Recordeu que l'aforament de les tres seus és limitat i, per tant, és indispensable reservar les vostres invitacions prèviament per assegurar-vos l'entrada. La Fundació Gala Dalí també ha establert un protocol de seguretat que podeu llegir a la seva pàgina web.

Per fer la vostra reserva, podeu utilitzar els següents correus electrònics i telèfons:

Teatre Museu Dalí de Figueres972 677 500reserves@fundaciodali.org
Casa Museu de Portlligat972 251 015pll@fundaciodali.org
Castell de Púbol972 488 655pbmuseu@fundaciodali.org

Quan passeu per taquilla us haureu d’identificar amb el vostre carnet de soci actualitzat amb la Formiga 2020.

Si no disposeu d’aquest comprovant, podeu sol·licitar-lo a l’adreça amics@fundaciodali.org.