dissabte, 12 de desembre de 2020

Convoquem la segona edició del premi per a treballs de recerca sobre Salvador Dalí

L'associació Amics dels Museus Dalí, amb la col·laboració dels Serveis Educatius de l'Alt Empordà i de la Fundació Gala – Salvador Dalí, convoca la segona edició del premi al millor treball de recerca de Batxillerat dedicat a la figura i obra de Salvador Dalí.

L'objectiu és fomentar, des de qualsevol àmbit, la investigació sobre la vida i l'obra de l'artista figuerenc. La segona edició del Premi serà aquest curs 2020-21 i s'hi poden presentar estudiants de tots els centres de secundària de Catalunya i de qualsevol modalitat de Batxillerat. El termini d'admissió d'originals acabarà el dia 30 de juny de 2021.

Salvador Dalí y Gala treballant a l'obra Somni de Venus, 1939.