Fotografia i música al Castell de Púbol

09.05.2018

Els Amics del Museus Dalí hem programat una vetllada pel pròxim divendres 8 de juny. Es tracta de la visita a la mostra Elles fotografien que actualment s’exposa al Castell Gala-Dalí de Púbol. A continuació hi haurà sopar a Can Bosch (pica-pica complert i postres) i, per acabar, concert als jardins del Castell amb els artistes Maria Arnal i Marcel Bagés una actuació inclosa dins del Festival ÍTACA. Ens oferiran la seva visió particular de la poesia catalana a partir de les seves cançons, les quals els van portar a ser els artistes revelació l’any 2016.

L’activitat comença a les 6 de la tarda. Hi haurà servei d’autobús que sortirà de Figueres a les 5 de la tarda.

El preu d’aquesta sortida és de 49 euros pels socis i 54 euros pels no socis (inclou: transport, la visita guiada, el sopar i el concert). Sense bus: 40 euros pels socis i 45 euros pels no socis.

Ja hem obert les inscripcions. Ho podeu fer per e-mail a amics@fundaciodali.org o bé al telèfon de l’oficina el 972 677 520 (de dilluns a divendres de 10.00 a 14.00)