dimecres, 9 de setembre de 2020

Els Amics dels Museus Dalí posem en marxa un canal a WhatsApp

Els Amics dels Museus Dalí estrenem un nou canal de comunicació amb els seus socis i seguidors a través del popular servei de missatgeria WhatsApp al número mòbil 682 049 416

Les persones interessades a rebre les novetats de l'entitat en el seu mòbil ja poden inscriure's al servei. Amb aquesta iniciativa volem fer un pas més en la relació amb els nostres socis i seguidors de Salvador Dalí.

El número de WhatsApp dels Amics dels Museus Dalí és el 682 049 416.

Tothom es pot inscriure gratuïtament en el servei de WhatsApp guardant el número dels Amics dels Museus Dalí en els seus contactes (682 049 416) i enviant un missatge per WhatsApp que inclogui nom i cognoms. En un període inferior a 72 hores rebran missatge de benvinguda. A partir d'aquell moment rebreu alertes d'interès i novetats relacionades amb les activitats de l'entitat.

Les dades de les persones que s'inscriguin a aquest canal de WhatsApp estaran sempre a resguard de la Llei de Protecció de Dades i podran donar-se de baixa d'aquest servei en qualsevol moment. Amb un simple missatge al número de telèfon 682 049 416 i la paraula «BAIXA» es tramitarà la petició i deixarà de rebre les notificacions. Aquí podeu consultar la nostra política de tractament de dades.

Sol·liciteu la vostra inscripció en aquest enllaç.