Els Amics dels Museus Dalí posem en marxa un canal a WhatsApp

09.09.2020

Els Amics dels Museus Dalí estrenem un nou canal de comunicació amb els seus socis i seguidors a través del popular servei de missatgeria WhatsApp al número mòbil 682 049 416

Les persones interessades a rebre les novetats de l'entitat en el seu mòbil ja poden inscriure's al servei. Amb aquesta iniciativa volem fer un pas més en la relació amb els nostres socis i seguidors de Salvador Dalí.

Tothom es pot inscriure gratuïtament en el servei de WhatsApp guardant el número dels Amics dels Museus Dalí en els seus contactes (682 049 416) i enviant un missatge per WhatsApp que inclogui nom i cognoms. En un període inferior a 72 hores rebran missatge de benvinguda. A partir d'aquell moment rebreu alertes d'interès i novetats relacionades amb les activitats de l'entitat.

Les dades de les persones que s'inscriguin a aquest canal de WhatsApp estaran sempre a resguard de la Llei de Protecció de Dades i podran donar-se de baixa d'aquest servei en qualsevol moment. Amb un simple missatge al número de telèfon 682 049 416 i la paraula «BAIXA» es tramitarà la petició i deixarà de rebre les notificacions. Aquí podeu consultar la nostra política de tractament de dades.

Sol·liciteu la vostra inscripció en aquest enllaç.