Darreres places per a la visita a «Falsos Verdaders. L'art de l'engany» al Museu d'Art de Girona

20.02.2020

Els Amics dels Museus Dalí tenim preparada una sortida cultural a Girona el proper dissabte 29 de febrer. Al matí farem una visita guiada al refugi antiaeri del Jardí de la Infància, i tot seguit ens desplaçarem cap al Museu d’Història de Girona per visitar l’exposició temporal Arqueologia a l’exili. El dinar serà al Bau Bar, situat als baixos de l’edifici de la Pía Almoina, a la dreta de les escales de Catedral, seu oficial d’arquitectes de Catalunya.

Després de dinar farem la visita guiada a l’exposició Falsos Verdaders. L'art de l'engany situada al Museu d’Art de Girona. Per aquesta activitat tenim les últimes places disponibles.

També estem tancant places pel Petit Format del diumenge 1 de març. En aquesta ocasió, l’obra escollida és Explosió de fe mística en el centre d’una catedral una obra que també la podem ubicar en l’itinerari Dalí-Rafael.

Per a més informació de les activitats i per a inscripcions, us podeu posar en contacte amb nosaltres al correu amics@fundaciodali.org o bé al telèfon 972 677 520 (hi ha contestador).