dijous, 20 de febrer de 2020

Darreres places per a la visita a «Falsos Verdaders. L'art de l'engany» al Museu d'Art de Girona

Els Amics dels Museus Dalí tenim preparada una sortida cultural a Girona el proper dissabte 29 de febrer. Al matí farem una visita guiada al refugi antiaeri del Jardí de la Infància, i tot seguit ens desplaçarem cap al Museu d’Història de Girona per visitar l’exposició temporal Arqueologia a l’exili. El dinar serà al Bau Bar, situat als baixos de l’edifici de la Pía Almoina, a la dreta de les escales de Catedral, seu oficial d’arquitectes de Catalunya.

Exterior del refugi antiaeri del Jardí de la Infància. Vikipèdia

Després de dinar farem la visita guiada a l’exposició Falsos Verdaders. L'art de l'engany situada al Museu d’Art de Girona. Per aquesta activitat tenim les últimes places disponibles.

'Falso Verdaders. L'art de l'engany' es mostra al Museu d'Art de Girona. Md'A

També estem tancant places pel Petit Format del diumenge 1 de març. En aquesta ocasió, l’obra escollida és Explosió de fe mística en el centre d’una catedral una obra que també la podem ubicar en l’itinerari Dalí-Rafael.

Per a més informació de les activitats i per a inscripcions, us podeu posar en contacte amb nosaltres al correu amics@fundaciodali.org o bé al telèfon 972 677 520 (hi ha contestador).