dilluns, 9 de desembre de 2019

Activitats nadalenques per a petits i grans al voltant de Dalí

Les festes de Nadal ja són aquí i els Amics dels Museus Dalí hem programat dues activitats que ens endinsaran a la màgia d’aquestes jornades tan assenyalades.

Tornem a presentar el Taller infantil de Nadal que es farà el 14 de desembre a les 5 de la tarda. Buscarem la inspiració al museu per a després, a l'exterior, convertir-nos en angelets: projectarem angelets i ales de llum al cos dels participants. Farem una foto per cada participant, que podreu utilitzar com a felicitació de Nadal!

Aquesta activitat és realitzada per Petra Vlasman, de l’equip educatiu de la Fundació Dalí. El preu és de 6 euros i està destinada a mainada de 5 a 12 anys. Les places són limitades. Per inscripcions escriviu a difusio@fundaciodali.org o telefoneu al 972 677 506.

Dues imatges de com seran les projeccions-

D’altra banda, el 20 de desembre a les 7 de la tarda, hem programat una visita només per a socis per descobrir amb les guies de Figueres els llums de Nadal dalinians que es troben al centre de la ciutat. És una activitat pensada pel públic adult i que ens transportarà a l’imaginari surrealista de Salvador Dalí. Activitat gratuïta prèvia inscripció abans del 18 de desembre, a amics@fundaciodali.org o telefoneu al 972 677 520 (contestador).

El Quixot i La Infanta són dos dels models de llums dalinians que s'explicaran durant la visita.

Esperem que aquestes activitats siguin del vostre interès.