dilluns, 8 d’abril de 2019

Congrés nacional de FEAM a Girona i Figueres

Els Amics dels Museus Dalí hem participat en el XXVII Congrés Nacional d'Amics dels Museus celebrat aquest cap de setmana al CaixaFòrum de Girona.

Moment de la sessió de treball amb la taula d'experiències. D'esquerra a dreta: Ernesto Vázquez-Rey (Amigos del Museo de Pontevedra); Dolors Reig (Amics de la UNESCO de Girona); Rafael Mesa (Amigos del Museo de Arte Romano de Mérida); Guillem Terribas (Amics del Museu d'Art de Girona) i Pere Perramon (Amics del Museu d'Art de Girona)
Aquest congrés anual estava organitzat per la FEAM (Federación Española Amigos de los Museos). En aquesta ocasió la seu ha estat la ciutat de Girona i els amfitrions els Amics del Museu d’Art de Girona.

Congressistes sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí acompanyats per Montse Aguer
 davant de la obra de Salvador Dalí, Projecte per a Laberint, 1941
S’han fet jornades de treball i debat sota el lema Aixó va amb tu: emoció, identitat i fidelització i, dins del programa cultural, s'han visitat el Museu d'Art de Girona, el Jaciment arqueològic d'Empúries, el Monestir de Sant Pere de Rodes i el Teatre-Museu Dalí de Figueres on els assistents van ser rebuts per Montse Aguer, directora dels Museus;el president dels Amics dels Museus Dalí, Carles Ayats, i diversos membres de la nostra Junta. Tot seguit van gaudir d'una visita guiada.

Veure més imatges de la visita.