Sortida cultural per conéixer el Museu d’Història de Girona

09.04.2018

Els Amics del Museus Dalí hem programat una sortida cultura a Girona pel proper dissabte 14 d’abril. Visitarem el Museu d’Història de Girona per conèixer les obres més importants que acull.

Dinarem a la Taverna de L’Abat i, seguidament, anirem al CaixaFòrum per fer una visita guiada a l’exposició Pintura Flamenca i Holandesa del Museu de Ginebra. Al·legories, escenes quotidianes i escenes de la historia sagrada, retrats i paisatges i bodegons que representen l’esplendor de l’art flamenc i holandès dels segles XVI i XVII.

Preu soci amb bus 55 euros, preu soci sense bus 45 euros. Preu no soci amb bus 65 euros, preu no soci sense bus 55 eurosPlaces limitades, podeu reservar fins aquest aquest dimecres dia 11 d'abril. Per apuntar-vos truqueu al 972 67 75 20 o envieu un correu a amics@fundaciodali.org