Sant Vicenç de Paül, la Creu de Maig Més Daliniana d'aquestes Fires de las Santa Creu

04.05.2017

La Creu de Maig del Sant Vicenç de Paül ha estat distingida, aquest any, com la Més Daliniana en el tradicional Concurs de Creus de Maig que se celebra durant les Fires i Festes de la Santa Creu de Figueres.

L’entitat guanyadora va rebre un premi atorgat pels Amics dels Museus Dalí durant l’acte de lliurament celebrat a la Sala Erato juntament amb el premis del Concurs de Decoració de Pastissos i galetes.

L'Associació de Veïns del Turó Baix es va emportar ahir el premi al Millor Disseny del Concurs de Creus de Maig, al qual es van presentar vint-i-quatre composicions florals. Fins a sis més van obtenir alguns dels guardons. La resta de premiats varen ser:  composició floral per la creu de l'associació de Veïns del Rally Sud, una creu vermella enlairada. Els veïns de l'Eixample es van endur el premi a la més tradicional; la més origial va ser per la creació elaborada al Castell de Sant Ferran; la més popular la del Ramon Muntaner i es va atorgar una menció especial per la creu de la Fundació Clerch i Nicolau.