Les fotografies del taller de Nadal dels Amics dels Museus Dalí arriben als comerços de Figueres

21.12.2016

Les fotografies del Taller de Nadal "De culleres i culleretes" organitzat pel Servei Educatiu de la Fundació Gala-Salvador Dalí i realitzat per Petra Vlasman ja són als aparadors de Figueres. Són el resultat d'aquesta activitat celebrada, en exclusiva per als socis dels Amics dels Museus Dalí, a principis de desembre.

En el taller es van convertir simples culleres de postres en objectes totalment surrealistes que es poden fer servir també com a decoració per a l’arbre de Nadal.

Els més petits amb l’ajuda dels seus pares van retallar ales de tot tipus d’animals, ous ferrats, llavis, ulls dalinians i musclos, entre molts d'altres objectes, i van fer les seves pròpies creacions deixant volar la imaginació.

Així han sortit objectes molt originals que podreu trobar a catorze comerços de la Comerç Figueres Associació que són: Calçats Mauné, Teixits Matas, Palmira sabateries, Celia Vela, Escot, Lacoste, Perfumeria Marcó, Puig Giralt, Calçats Roig, Orígens, Fajol i la papereria DinA12.

Desitgem que aquestes imatges i la il·lusió dels seus joves artistes us transportin al món dalinià, us desitgem unes Bones Festes i un Feliç any nou!