dimecres, 21 de desembre de 2016

Les fotografies del taller de Nadal dels Amics dels Museus Dalí arriben als comerços de Figueres

Les fotografies del Taller de Nadal "De culleres i culleretes" organitzat pel Servei Educatiu de la Fundació Gala-Salvador Dalí i realitzat per Petra Vlasman ja són als aparadors de Figueres. Són el resultat d'aquesta activitat celebrada, en exclusiva per als socis dels Amics dels Museus Dalí, a principis de desembre.

En el taller es van convertir simples culleres de postres en objectes totalment surrealistes que es poden fer servir també com a decoració per a l’arbre de Nadal.

Una de les peces exposades als aparadors de Figueres

Els més petits amb l’ajuda dels seus pares van retallar ales de tot tipus d’animals, ous ferrats, llavis, ulls dalinians i musclos, entre molts d'altres objectes, i van fer les seves pròpies creacions deixant volar la imaginació.

Així han sortit objectes molt originals que podreu trobar a catorze comerços de la Comerç Figueres Associació que són: Calçats Mauné, Teixits Matas, Palmira sabateries, Celia Vela, Escot, Lacoste, Perfumeria Marcó, Puig Giralt, Calçats Roig, Orígens, Fajol i la papereria DinA12.

Un altre dels treballs als aparadors de Comerç Figueres
Desitgem que aquestes imatges i la il·lusió dels seus joves artistes us transportin al món dalinià, us desitgem unes Bones Festes i un Feliç any nou!