Karles Torra descobreix les influències de Dalí en nombrosos músics del seu temps

26.05.2016

El periodista i crític musical Karles Torra va desvetllar dimecres, dia 25 de maig, les nombroses influències de Salvador Dalí en diversos músics del seu temps, així com la passió que encara aixeca entre el sector.

Aquesta és una de les descobertes que recull el seu llibre Dalírium Sonic (2016, Ediciones La Lluvia) que es va presentar sota la cúpula del Teatre - Museu Dalí de Figueres.

L’acte, organitzat pels Amics dels Museus Dalí, també va comptar amb la presència del periodista Mingus B. Formentor; Eliseu Huertas, amb qui Dalí va compartir la seva passió pels nous estils musicals que arribaven a Europa; Àlex Gómez-Font, editor de l’obra; i Jordi Batiste, integrants del grup Máquina!, qui va tancar la presentació interpretant dues peces d’aquest grup de rock progressiu del qual Dalí va assegurar ser “el millor d’Espanya i probablement d’Europa” en el seu dia.

Aquí us deixem el vídeo íntegre de la presentació de Dalírium Sonic sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres del nostre canal de YouTube.