Els Amics descobreixen els tresors del Teatre - Museu Dalí

22.02.2016

Un grup d’una vintena de socis dels Amics dels Museus Dalí han visitat, aquest diumenge dia 21 de febrer, la Sala del Tresor del Teatre-Museu Dalí en la segona Visita de Petit Format programada aquest any.

La guia, del Servei Educatiu de la Fundació Gala – Salvador Dalí, ha explicat als assistents la història dels quadres que es poden veure en aquest espai singular. A més, ha completat les seves explicacions amb nombrosa documentació gràfica sobre les pintures, d'altres obres relacionades de Salvador Dalí o d'altres artistes i, fins i tot, textos del pintor figuerenc més universal que han permès circumscriure les peces en moments de la seva vida.

Aquest espai del Teatre-Museu acull, entre d'altres, 'Port-Alguer', 'La cistella de pa', 'L'espectre del sex-appeal', 'Galarina', 'Leda atòmica' i moltes obres cabdals de la creació daliniana.

La propera Visita de Petit Format està programada pel mes d’octubre, una vegada passada l'època de més afluència de públic al Teatre-Museu de Figueres.

De totes maneres, els socis dels Amics poden gaudir de les seves instal·lacions així com de les del Castell de Púbol i la Casa-Museu Salvador Dalí de Portlligat gratuïtament. També poden retirar 2 invitacions pel museu de Figueres i el de Púbol a les dependències de l'entitat, a la Pujada del Castell número 35, cada dia laborable de 9 a 13 hores prèvia reserva telefònica al 972 67 75 20.