Descobrim els secrets del 'Templet de Bramante'

25.01.2016

Una quinzena de socis dels Amics dels Museus Dalí han participat aquest diumenge, dia 24 de gener, en la primera activitat de l'entitat programada per aquest any. Una Visita de Petit Format que ha servit per conéixer el 'Templet de Bramante' un espai en què destaca la gran instal·lació mòbil central, la volguda foscor i l'estructura del templet amb joies dissenyades per Dalí al seu interior.

En un primer pla trobem la 'Princesa cibernètica', peça composta de microxips de primera generació (anys 70). Al seu darrere es troba el 'Templet de Bramante' on Dalí hi instal·la joies dissenyades per ell mateix.

La visita va incloure el passadís que passa darrere el quadre 'Gala nua mirant el mar que a 18 metres apareix el president Lincoln', homenatge al pintor Mark Rothko, que reuneix obres relacionades amb el monoteïsme.

El Templet de Bramante' també mostra la maqueta d'una vidriera desplegable creada amb la col·laboració de l'arquitecte que va dissenyar la cúpula, Emilio Pérez Piñero.