Una visita teatralitzada al voltant de les Nadales de Dalí

21.12.2015

Aquest dissabte, Amics dels Museus Dalí van poder gaudir d'una visita Nadalí en exclusiva. Aquesta visita, organitzada per l'Oficina de Turisme de Figueres, té com a objectiu explicar l'enllumenat públic nadalenc de la ciutat, inspirat en felicitacions de Nadal que va crear Dalí cap als anys 1960.

3 personatges van ser els encarregats d'acompanyar els Amics dels Museus Dalí en aquesta ruta pel centre històric: la Bel, la Nadalina i en Fumera.

Mentre la Bel i la Nadalí anaven recollint un seguit de sobres grans als comerços que contenien les Nadales, així com un poema compost per Salvador Dalí per cada imatge, escrit i signat de la seva mà, i explicaven als nens cada imatge, en Fumera no parava d'esfumar-se.

Finalment, el van atrapar al terrat de la casa on Dalí va viure de petit, carrer Monturiol, 10.