El Teatre Jardí de Figueres acull l'estrena pública del documental 'Dalí, la darrera gran obra'

06.11.2015

El Teatre Municipal El Jardí de Figueres acollirà l’estrena del documental' Dalí, la darrera gran obra' el pròxim dijous dia 19 de novembre, a dos quarts de 9 del vespre. Una activitat que ha estat organitzada, conjuntament, per la Fundació Gala Salvador Dalí, l’Ajuntament de Figueres i els Amics dels Museus Dalí.

Aquest documental pretén oferir a l'espectador una aproximació diferent, alhora complexa i familiar, de l'univers i de la persona de Salvador Dalí, l'individu i el personatge. L’objectiu d’aquesta pel·lícula, dirigida per David Pujol i amb guió del mateix director i de Montse Aguer, “és permetre una millor comprensió de l'artista i del seu univers a través del descobriment del Teatre-Museu”. Al llarg de prop d’una hora, l’espectador podrà descobrir la darrera gran obra del geni empordanès amb intervencions d’Antoni Pitxot, amic íntim de l'artista i director del Teatre-Museu, i del mateix Salvador Dalí.

Hem de destacar que 'Dalí, la darrera gran obra' va rebre el primer premi internacional Long Film Gold en la categoria de llargmetratge que atorga AVICOM (Comitè Internacional per l’audiovisual i les tecnologies de la imatge, secció audiovisual de l'ICOM), el passat dimecres dia 4, en el Festival Internacional de l’Audiovisual i Multimèdia sobre Patrimoni i Museus celebrat a Bucarest.

L’entrada al Teatre Municipal de Figueres és gratuïta.

Aquí us deixem el tráiler de 'Dalí, la darrera gran obra'