Amics dels Museus Dalí acaba l'any 2015 amb 4 activitats més

24.11.2015

En primer lloc, proposem un taller de Nadal per nens d’entre 5 i 12 anys en 2 sessions: el dissabte 5 i el dissabte 12 de desembre, al Teatre-Museu Dalí a les 11h del matí. Cada nen ha d’estar acompanyat d’un adult. L’activitat comença amb una petita incursió al Teatre-Museu Dalí seguida d’un taller de treball manual i d’una sessió fotogràfica del nen amb l’objecte creat. La imatge resultant s’exposarà als aparadors del centre de la ciutat durant les festes de Nadal.

Info

Per al diumenge 13 de desembre s’ha programat una nova Visita de Petit Format, en aquesta ocasió a la sala d’exposició temporal del Teatre-Museu Dalí amb el muntatge: Què hi ha de nou? Velázquez. Començarà a 2/4 d’11 del matí. Aquesta activitat és una proposta del Servei Educatiu de la Fundació Gala-Salvador Dalí i és reservada als socis.

Finalment, dissabte 19 de desembre s’ofereix la possibilitat de participar a la Ruta Nadalí de Figueres a 3/4 de 6 de la tarda. Es tracta d’una activitat familiar, pensada per als nens, que porta a descobrir les felicitacions de Nadal creades per Dalí que han inspirat l’enllumenat nadalenc de la ciutat. L’activitat és gratuïta i la realitzen les guies de l’Oficina de Turisme de Figueres.

Per més informació i reserves:
Amics dels Museus Dalí
972 67 75 20 o a amics@fundaciodali.org