L'alcaldessa de Figueres i l'alcalde de Perpinyà inauguren el monòlit de recordatori dels 50 anys del "Centre del Món"

15.09.2015

Amics dels Museus Dalí va voler plasmar a través d'un monòlit la petjada de Dalí a la Vila de Perpinyà, recordant que el 27 d'agost de 1965, Dalí havia declarat la ciutat de Perpinyà com a "Centre del Món". Aquest monòlit es va inaugurar el passat 27 d'agost en el marc d'una gran rua que va organitzar l'Ajuntament de Perpinyà per recordar l'efemèride.

Els alcaldes de Perpinyà i Figueres, així com el president del Consell Comarcal de l'Alt Empordà el van inaugurar oficialment. Una nodrida delegació de la Junta d'Amics dels Museus Dalí la va presenciar. Els Gegants Dalí i Gala, oferts per Amics dels Museus Dalí a la ciutat de Figueres, van participar activament a la festa.