Avui s'inaugura "Dalí, breaking news"a la Casa Empordà de Figueres

25.07.2014

La Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l'Agència EFE commemoren el 75è aniversari de l'Agència EFE amb l'exposició «Dalí, breaking news», coincidint amb els 40 anys de la inauguració del Museu Dalí de Figueres i els 25 anys de la mort de l'artista.

La mostra està formada per 75 imatges provinents del fons de l'Agència EFE realitzades per diferents fotògrafs i protagonitzades per Salvador Dalí. L'objectiu és analitzar la figura de l'artista des del punt de vista del periodisme i de la seva habilitat innata per convertir-se en el focus d'atenció de la premsa.

L'exposició s'inaugurarà el proper divendres 25 de juliol a la Casa Empordà de Figueres (on s'hi podrà veure fins al 6 de setembre).