Viatge dalinià a París

01.10.2012

Tenim programat un viatge a París entre els dies 6 i 9 de desembre on el plat fort serà  l'exposició Dalí del Centre Pompidou. Aquesta exposició serà l'esdeveniment cultural de l'any a París i atreurà gent d'arreu.

L'anterior retrospectiva Dalí que va acollir el Centre Pompidou l'any 1979 segueix sent l'exposició més visitada de tota la història d'aquest equipament cultural. I el repte de la mostra d'enguany és de superar aquesta xifra...

En qualsevol cas, Amics dels Museus Dalí hi té una cita el divendres 7 de desembre al matí entre altres activitats. Tots els incondicionals de Dalí que vulguin hi seran benvinguts prèvia inscripció.

El viatge sencer transcorre entre el dijous 6, sortida de l'estació Tgv de Figueres a les 10h del matí fins al diumenge 9 arribada a les 8 del vespre al mateix lloc.

Existeix la possibilitat d'una versió curta del viatge: termina el divendres 7 a les 20h, arribada a Figueres.

Hi ha un preu per soci i un preu per no socis, per viatge curt i viatge llarg.

Inscripcions obertes. Informació 972 67 75 20 matins.

Podeu rebre el programa escrivint a amics@fundaciodali.org