EL DESPERTAR DEL MITE: GALA DALÍ

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Església de Sant Pere i Castell Gala Dalí de Púbol
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Horari: 10.30 h
Durada: 90 minuts

El Despertar del Mite: Gala Dalí

GUIA

El Despertar del Mite: Gala Dalí és un projecte expositiu d’un any de durada, creat per la Fundació Gala-Salvador Dalí i La Roca Village, que explora la personalitat enigmàtica de Gala a través de la seva col·lecció de moda, creada per dissenyadors il·lustres com Givenchy, Pierre Cardin i Christian Dior.

El projecte compta amb tres exposicions que es desenvolupen en tres temporades de moda: Col·lecció Primavera-estiu, Alta Costura i Col·lecció tardor-hivern.  Aquests vestits mostren la personalitat camaleònica de Gala i com, a través de la moda, va manipular la seva identitat de manera artística, escollint la imatge que volia transmetre.

Noelia Collado, directora de Continguts de La Roca Village i comissaria de la mostra juntament amb Bea Crespo, coordinadora del Centre d’Estudis Dalinians, guiarà les sòcies i socis per aquesta primera exposició titulada Col·lecció Primavera-Estiu.

La mostra inclou un vestit amb un estampat dissenyat per Dalí, que recorda els efectes trompe-l’oeil del Castell de Púbol i que fa referència al Vestit de Llàgrimes, una col·laboració entre Dalí i Elsa Schiaparelli de 1938.

La visita es complimentarà amb una visita guiada a l’església de Sant Pere de Púbol de la mà de Jordi Artigas, coordinador del Castell de Gasa de Púbol i la Casa Dalí de Portlligat.

El punt de trobada serà a les 10.30 h a la porta de l’església de Sant Pere de Púbol.  Aquesta activitat és gratuïta i exclusiva per als socis d'Amics dels Museu Dalí. Cal inscripció prèvia.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte