JORDI ARTIGAS

Baix Empordà, 1965

És llicenciat en Història de l’Art per la Universitat Autònoma de Barcelona i postgrau en direcció estratègica de museus per la Universitat de Girona.

Especialitzat en museologia i art contemporani, es va incorporar a la Fundació Gala-Salvador Dalí el 1992 des d’on ha participat, en tant que coordinador de projectes de l’entitat, en la posada en marxa de diverses iniciatives museogràfiques pel Teatre-Museu Dalí de Figueres i en la musealització i obertura al públic de les cases-museu Dalí: Castell Gala Dalí de Púbol i Casa Salvador Dalí de Portlligat.

Des del 1996 és coordinador d’ambdues cases-museu i ha orientat la seva activitat professional en la gestió de cases-museu d’artistes i la seva capacitat interpretativa, la qual cosa l’ha portat a col·laborar en diverses activitats acadèmiques i divulgatives.