Els Amics dels Museus us portem Dalí a Casa

08.01.2021

Els Amics dels Museus Dalí posem en marxa una nova activitat virtual. Una continuïtat als Petits Formats presencials però que en aquesta ocasió, i donades les actuals circumstàncies, vol ajudar a descobrir obres de Salvador Dalí a través de l’slow looking, una pràctica en què anirem alentint la nostra mirada i a poc a poc observarem, analitzarem i interpretarem una pintura.

Aquesta nova sèrie de visites virtuals s’anomena Dalí a Casa i serà conduïda per Petra Vlasman i Ada Pruneda. La primera sessió serà el dissabte 23 de gener a les 11 del matí. La seva durada serà de 40 minuts.

La primera obra escollida per Dalí a Casa és Composició surrealista amb figures invisibles, un oli sobre cartó de 1936. Segons el Catàleg Raonat elaborat per la Fundació Gala – Salvador Dalí, el pintor va començar a pintar aquesta obra el 1926 i va treballar-hi de nou, a la meitat inferior de la tela, suposem que a mitjans de la dècada dels 30, deixant la pintura tal com ara la coneixem.

Activitat només per a socis. Podeu reservar la vostra plaça en aquest formulari, enviant un correu electrònic a amics@fundaciodali.org i trucant al telèfon 972 677 520 (Dimarts i dijous, de 9 a 14 hores). Podeu deixar un missatge a la bústia de veu.