Visita a la nova exposició del Museu Picasso de Barcelona, 'Retrats'

09.03.2017

Els Amics dels Museus Dalí he programat una nova per aquest mes d’abril, després de la bona acollida de la primera sortida d’aquest any.

Per aquest motiu, hem organitzat una nova sortida cultural a Barcelona el dia 1 d'abril per visitar la exposició Retrats que s’exposa al Museu Picasso. La mostra reuneix més de 80 obres, entre pintures, gravats, escultures i dibuixos, que revelen els mitjans tècnics i el ventall d’estils que va conrear Pablo Picasso per a representar el gènere del retrat, molt recurrent en la seva obra.  Seguidament dinarem al restaurant El Foro que es troba prop del museu.

A la tarda, anirem cap al Teatre Nacional de Catalunya per assistir a l’obra, recentment estrenada, La senyora Florentina i el seu amor Homer escrita per Mercè Rodoreda i dirigida per Sergi Belbel. El repartiment està encapçalat  per Mercedes Sampietro i Toni Sevilla. L’argument se centra en la Barcelona del segle XX on les tristeses d’una professora de piano soltera es transformen en el vigorós procés de construcció d’una personalitat forta i lliure, davant dels ritmes marcats per un món de desitjos masculins. Una celebració d’independència femenina que en l’exili republicà de la seva autora també esdevé un lúcid clam pels valors democràtics.

La sortida es farà des de l’estació d’autobusos de Figueres a les 9.30 h i l'arribada és prevista a les 22.00 hores. El preu per als nostres socis és de 80 euros. Per a no socis, s’incrementa a 85. Per reserves  podeu trucar al 972 677 520 o enviar un correu electrònic a amics@fundaciodali.org.

Us recordem que aquest mes d’abril també hi ha dues activitats més: la conferència L’última sardana de Dalí, a càrrec de Josep Playà el dimecres 19 d’abril (19.30 h) i el concert anual de la Fundació Gala-Salvador Dalí al Teatre Jardí de Figueres, el dia 21 (21.00 h).