Propostes dels Amics dels Museus de Catalunya pel mes de març

24.02.2017

Els Amics dels Museus Dalí mantenim una estreta col·laboració amb els Amics dels Museus de Catalunya des de fa anys. Un acord que permet als nostres associats gaudir de les seves activitats en unes condicions especials.

Comuniquem, les activitats que tenen previstes pel mes de març.

La primera és una conferència que porta per títol El projecte del museu Hermitage a Barcelona a càrrec de Jorge Wagensberg, físic i expert en museologia.

El proper dia 20 de març a les 18 h a l’Auditori del col·legi de farmacèutics de Barcelona (Girona, 64-66, entre Diputació i Consell de Cent)

Trobareu més informació sobre la conferència en aquest enllaç.

La segona és un viatge a Sevilla previst pels dies 28 al 30 de març del 2017 per visitar el Palacio de las Dueñas, Col·leccions Privades i els Palaus Aristocràtics de la capital andalusa.

Poden consultar informació a la pàgina web dels Amics dels Museus de Catalunya.

Per a reserves truqueu al 93 301 43 79 (horari d'atenció al públic de 9 a 14 h). O envieu un correu a amics@amicsdelsmuseus.org.