divendres, 21 de novembre de 2014

Comerç Figueres premia els Amics dels Museus

Aquest dijous 20 de novembre, a la Rambla de Figueres, es va fer entrega dels Premis Comerç Figueres 2014 i dels respectius Ceba i Flaona que l'acompanyen posant un toc d'humor a l'esdeveniment.
Alguns dels membres de la Junta amb l'alcadessa, mostrant el premi
Diem que estem de celebració perquè l'Associació d'Amics dels Museus Dalí va estar guardonada amb el premi Comerç Figueres 2014 per contribuir a fer perviure la imatge de Dalí a base d'activitats culturals que ens ajuden a conèixer millor l'artista i en sorprenen  amb les mil anècdotes i experiències del geni empordanès ; i així seguir donant el dinamisme a la ciutat que tant li agradava al pintor quan va decidir emplaçar el seu museu a Figueres.
La Sra. Puig recollint el premi de mans de Jordi Rotllan, president de Comerç Figueres.
La Sra. Pilar Puig, vicepresidenta de l'Associació agraÏnt el premi
És per això, que en nom de la Junta dels Amics dels Museus Dalí, volem compartir el premi amb vosaltres, els socis, i  us volem agrair la participació i compromís constants.

Pastisseries de Figueres van fer creacions de dolços dalinians exclusivament pel Dalírium de Comerç Figueres.
Moltes felicitats a tots els premiats i als membres dels Amics dels Museus,  i gràcies a Comerç Figueres.