Comerç Figueres premia els Amics dels Museus

21.11.2014

Aquest dijous 20 de novembre, a la Rambla de Figueres, es va fer entrega dels Premis Comerç Figueres 2014 i dels respectius Ceba i Flaona que l'acompanyen posant un toc d'humor a l'esdeveniment.

Diem que estem de celebració perquè l'Associació d'Amics dels Museus Dalí va estar guardonada amb el premi Comerç Figueres 2014 per contribuir a fer perviure la imatge de Dalí a base d'activitats culturals que ens ajuden a conèixer millor l'artista i en sorprenen  amb les mil anècdotes i experiències del geni empordanès ; i així seguir donant el dinamisme a la ciutat que tant li agradava al pintor quan va decidir emplaçar el seu museu a Figueres.

És per això, que en nom de la Junta dels Amics dels Museus Dalí, volem compartir el premi amb vosaltres, els socis, i  us volem agrair la participació i compromís constants.

Moltes felicitats a tots els premiats i als membres dels Amics dels Museus,  i gràcies a Comerç Figueres.