DALÍ I EL SEU PARE

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre-Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Horari: 11.00 h
Durada: 60 minuts

Teatre - Museu Dalí

GUIA

Amb motiu de la celebració del Dia del Pare el 19 de març, Amics dels Museus Dalí organitzem una visita de petit format de nova creació, Dalí i el seu pare.

Salvador Dalí i Cusí, el notari de Figueres, personatge singular i amb una forta personalitat, va influir decisivament en el desenvolupament artístic del seu fill. En aquesta visita guiada, a partir d'obres i cites de l'artista, desvetllarem la relació de pare i fill durant la infantesa i joventut del pintor, els motius i les conseqüències de la seva dolorosa ruptura l'any 1929 i la seva posterior reconciliació.

Conèixer la figura del pare i la complexa relació entre els dos, permet comprendre millor l'obra de Salvador Dalí.

Aquesta visita és només per a sòcies i socis prèvia reserva a través d’aquest formulari. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat