ANNA GARCIA CASALS

Tramuntanna Cultural Tours

De Figueres i enamorada de l'Empordà.

La curiositat, l'interès i la passió per l'art i la cultura, alhora que l'habilitat i les ganes de comunicar-me amb petits i grans, han anat configurant el meu camí professional, teixint relacions entre el turisme, la cultura, l'art i l'educació.

Com a guia oficial de Turisme gaudeixo compartint el nostre patrimoni cultural i natural a tot tipus de públic, de vegades també amb visites amb un toc màgic i teatral. He creat Tramuntanna Cultural Tours i formo part de l'Associació de Guies de Figueres i l'Associació de Guies de Girona.

Com a art-educadora formo part del col·lectiu Semprevives, Art i Educació, i  m'apassiona motivar els més petits a aprendre tot jugant amb el món de l'art. M'agrada acompanyar els nens i nenes en la descoberta de l'univers surrealista de Salvador Dalí, iniciant un viatge sense tornada cap al món de les imatges, la fantasia, la creativitat i el pensament crític.