L’AL·LUCINOGEN DE DALÍ

Preu: Gratuïta inscripció recomanada
Durada: 60 minuts

Fitxa del llibre a Editorial Fonoll

El filòsof i estudiós de l’obra pujolsiana Max Pérez Muñoz presenta el seu nou llibre L’al·lucinogen de Dalí al Cercle Sport Figuerenc. L'obra ha estat publicada per les editorials Fonoll i La Mira i compta amb el suport d'Amics dels Museus Dalí.

Francesc Pujols el pensador i Salvador Dalí sempre van tenir una estreta relació personal, filosòfica, artística. Aquests dos creadors universals van repercutir en la cultura i la vida de Catalunya, i més enllà.

L’al·lucinogen de Dalí investiga a fons, per primer cop, aquesta obra d’art conjunta que són Pujols-Dalí. Es tracta d’una nova interpretació i dimensió del pintor i del filòsof però també una nova manera de veure i pensar el país.

La presentació va a càrrec del president dels Amics dels Museus Dalí i membre del Patronat de la Fundació Francesc Pujols, Carles Ayats.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dijous
feb