JOCS VISUALS TALLER FAMILIAR

WEB
Petra Vlasman

CONDUCTORA

A partir de l’obsessió de Salvador Dalí amb l’ull humà i les possibilitats que té per poder percebre i veure la realitat de diferents maneres, en aquest taller familiar s’explicaran les obres d'artista al seu Teatre - Museu i es parlarà de com sabia manipular els seus ulls amb eines diferents per crear les seves obres.

Primer, es farà un recorregut per diferents espais del museu com són l’escenari, les sales del Tresor i de les Peixateries, el pati amb el Cadillac, la Sala Mae West i les estereoscòpies. També es faran fotos durant tot el recorregut amb telèfon mòbil.

Amb aquest taller familiar es pretén afavorir la imaginació i la creativitat dels nens i nenes utilitzant la càmera com un ull extra i una capsa màgica amb eines per crear imatges sorprenents.

Aquest taller familiar és exclusiu per a mainada a partir de sis anys fins a dotze anys. Només poden anar acompanyats per un adult. S’ha de portar un telèfon mòbil que es farà servir per fer fotografies durant el recorregut.

Donada la bona acollida que ha tingut aquesta activitat, programem una segona sessió. Així, la primera serà a les a dos quarts d'11 del matí i la segona a les 12 del migdia.

Responsable de l’activitat Petra Vlasman

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte