PETRA VLASMAN

Semprevives

Em dic Petra, soc holandesa i resideixo a l’Alt Empordà des del 2004.

Als 13 anys, vaig seguir l’amor que tenia el meu pare per la fotografia i vaig començar a experimentar i desenvolupar la meva imaginació i les meves habilitats fotogràfiques.

Mirant el món que m’envolta, mantinc els meus ulls ocupats i faig fotografies cada dia. Com a artista, des del 1995 participo en exposicions amb fotografies i collages fotogràfics.

Com a art-educadora animo i desafio a mirar les obres d’art amb atenció, a veure més del que un creu que veu. M’encanta la desorientació i la confusió que Salvador Dalí sovint provoca amb les seves obres, perquè ajuda a desenvolupar una mirada amb un sentit crític!