LA MIRADA GEOLÒGICA DE DALÍ

WEB
Parc Natural del Cap de Creus

GUIA

Els Amics dels Museus Dalí organitzem una sortida al Paratge de Tudela que ens descobrirà l'entorn geològic i dels valors del Parc Natural de Cap de Creus, entorn que va inspirar a Salvador Dalí amb els seus paisatges, colors i formes.

L'activitat serà guiada per Josep Maria Dacosta i Oliveras, biòleg, naturalista i divulgador de la natura i Marta Puiguriguer Ferrando, geòloga.

El paratge de Tudela dins del Parc Natural de Cap de Creus és una de les cinc reserves naturals integrals existents al nostre país. Aquest espai és una de les raconades més singulars, amagades i feréstegues del litoral català. Salvador Dalí va escriure el 1961: «És un paratge mitològic que és fet per a Déus més que per a homes i cal que continuï com està».

La visita es completarà amb una visita guiada al Museu de Cadaqués que actualment mostra dues exposicións: Dalí, Cadaqués. Un vincle captat per Joan Vehí Es dia més feliç. Casaments a Cadaqués, ambdues amb fotografies de Joan Vehí.

Aquesta és una activitat exclusiva per a socis amb reserva prèvia a través d'aquest formulari. Preu de l'activitat 30 euros, inclou l'autobús i el dinar. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte
nov