COSTA BRAVA. QUAN CADAQUÉS ERA UNA FESTA

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Museu de l'Empordà
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Museu de l'Empordà

COMISSÀRIA

Costa Brava. La descoberta del paradís 1870-1936 és un projecte, ideat i liderat pel Museu d’Art de Girona i compartit amb Museu de l’Empordà que es desdobla en dues exposicions, una a Girona i l’altra a Figueres. Proposa un itinerari ordenat geogràficament pels moments i els llocs des d’on els artistes van contribuir, voluntàriament o de manera accidental, a anar conformant i consolidant la marca «Costa Brava».

Els Amics dels Museus Dalí hem programat una visita a l’exposició Costa Brava. Quan Cadaqués era una festa al Museu de l’Empordà de la mà de Mariona Seguranyes, comissària de la mostra.

La Costa Brava, la costa de la província de Girona, ha estat l’escenari perfecte per a molts artistes que la van descobrir com un paradís verge on refugiar-se i on inspirar-se. La mostra amplia i aprofundeix en l’estudi i difusió d’un dels espais geogràfics on van confluir artistes molt diversos i on va desenvolupar una intensa i interessant activitat del segle XX: Cadaqués.

La mostra es focalitza en Cadaqués, com a meca d’artistes vinguts d’arreu, en la nissaga dels Pichot i en la presència del pintor Eliseu Meifrèn, com a motors de desenvolupament d’aquest nucli artístic de la Costa Brava.

Per completar aquesta visita al Museu de l'Empordà, Amics dels Museus Dalí visitarem també l’exposició De Blanes a cap de Creus, identitat d’un paisatge al Museu d’Art de Girona el pròxim 27 de maig.

Dins del programa d’activitats del Museu d’Art de Girona i el Museu de l’Empordà de Figueres trobareu visites guiades, activitats familiars i dues converses al voltant de l’exposició i dues presentacions del catàleg que recollirà la totalitat de les obres d’ambdues exposicions.

Aquesta activitat és només per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Diumenge

Finalitzat