DALÍ I LA DONA

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre - Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Catàleg Raonat de Salvador Dalí

GUIA

Amb motiu del Dia de la Dona, i a partir de diferents retrats de Gala, ens endinsarem en la figura femenina de la mitologia grega, font d'inspiració de les arts i les ciències, la Musa. Aquesta dona estimada que portava la inspiració als artistes i que per a Salvador Dalí va ser, sobretot, la seva Gala.

Gala va ser una musa activa, una dona de les que trenquen esquemes, que s'avançava al seu temps. Una companya i col·laboradora que es consolida com a part fonamental del seu èxit.

També coneixerem altres de les dones importants en la vida i obra de Salvador Dalí com van ser les de la seva família: la mare, la tieta, l'àvia i l'Anna Maria, la seva germana, que va ser la seva primera model.  Coco Chanel i Elsa Schiaparelli, dones creadores i talentoses que Salvador Dalí admirava i amb les que va col·laborar professionalment. I la més enigmàtica de les seves muses, Amanda Lear.

En aquesta visita, constatarem la força i la importància de les dones a la vida i obra de Salvador Dalí.

Aquesta activitat és només per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat