EXPOSICIÓ IMMERSIVA «DALÍ CIBERNÈTIC» I MOCO MUSEUM

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Moco Museum i Ideal
Preu: 50 euros (socis) i 85 (no socis)
Sortida: 8.30 hores
Arribada: 20.00 hores

Moco Museum Barcelona
Ideal Centre d'Arts Digitals

GUIA

El Moco Museum és un museu independent amb una àmplia col·lecció d'art modern, contemporani i de carrer inspirador, situat a Amsterdam i a Barcelona amb obres de Banksy, Jean-Michel Basquiat, KAWS, Keith Haring, Damien Hirst, Yayoi Kusama, Hayden Kays, David LaChapelle, Guillermo Lorca, Takashi Murakami, Nick Thomm, Andy Warhol i Studio Irma, entre d'altres.

Al Moco Museum de Barcelona, també s'hi pot contemplar l’obra Women in flames de Salvador Dalí.

D’altra banda, l'exposició immersiva Dalí Cibernètic al Centre d’Arts Digitals IDEAL és un recorregut emocionant per les obres més reconegudes de l'artista figuerenc des d'una perspectiva completament nova. L'univers poètic i oníric dalinià es troba amb projeccions de gran format, instal·lacions interactives, hologrames, realitat virtual i intel·ligència artificial.

Una experiència immersiva de nova generació sobre els universos paral·lels, la física quàntica, la quarta dimensió, la geometria sagrada o la seqüenciació de l'ADN interpretats per Salvador Dalí a través de les seves obres.

El preu d’aquesta sortida inclou desplaçament en autobús, el dinar en un restaurant concertat de Barcelona, les entrades als dos recintes i visites guiades. Les dues visites són guiades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat