MADE IN FIGUERES. LA CIUTAT DE LA LOCOMOCIÓ

Durada: 60 minuts

Museu de l'Empordà

GUIA

Josep Algans, un dels comissaris de l’exposició Made in Figueres. La ciutat de la locomoció juntament amb Manel Grávalos i Francesc Guillamet, ens submergirà en un viatge per la singular història de la industrialització de Figueres, tot parlant del context històric, el territori, les fàbriques i els fabricants, les màquines o l’art.

Aquesta singularitat figuerenca queda demostrada en les fàbriques de bicis i, sobretot, de motos. Poques ciutats compten amb quatre marques pròpies com Rieju, Gimson, Ruter i MAF, que demostren que, com anunciava la publicitat del scooter Gimson Electro, el primer fabricat a l’Estat, sense fum ni soroll la ciutat avançava a tota màquina.

La visita començarà al Museu de l’Empordà i acabarà a la Sala d’Exposicions l’Escorxador.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat