TALLER DE COLLAGE SURREALISTA

Durada: 20 minuts per sessió

Petra Vlasman

GUIA

Taller infantil organitzat pels Amics dels Museus Dalí i dirigit per Petra Vlasman durant el MercaPromoFigueres que se celebra a la Rambla de Figueres, el 14 de juliol durant tot el dia.

El taller permet a la mainada fer un collage d’una figura surrealista. A la taula, hi ha imatges retallades d’elements dalinians com ous, rellotges tous, crosses, elefants, pans, insectes, cargols, musclos, llagostes i garotes, entre d’altres que poden posar sobre la figura i així personalitzar i surrealitzar-la.

Els participants poden fer una fotografia del seu treball amb el mòbil, que es poden emportar de record a casa. Els collages, un cop fotografiats, es desmuntaran per reutilitzar les imatges entre els altres participants.

Es recomana als acompanyants dels participants, portar un telèfon mòbil per fotografiar els collages. Activitat per a majors de cinc anys. Organitzada en col·laboració a Comerç Figueres Associació.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dijous

Finalitzat