DALÍ I LA MITOLOGIA

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 75 minuts

Teatre Museu Dalí de Figueres

GUIES

Dalí i la mitologia és una visita guiada al Teatre-Museu Dalí en clau mitològica, explorant la relació entre Salvador Dalí i la mitologia. La mitologia és una altra de les seves passions, sovint palesa en la seva obra artística, tant en la pictòrica com en l'escrita.

La visita es centrarà en els dos mites que més treballa al llarg de la seva vida, el mite de Narcís i el Mite de Leda. Com i per què els representa? Com els reinterpreta?

Contemplarem i analitzarem també les litografies de la sèrie Mitologies exposades al primer pis del Teatre-Museu: Icar, Argos, Cronos, Medusa... Un viatge apassionant a la mitologia clàssica amb la visió i interpretació daliniana.

Visita guiada per Bel Bellvehí i Anna Garcia Casals.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat