EN VADORET I EL SEU OSSET

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Sortida: Museu del Joguet de Catalunya
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Museu del Joguet de Catalunya

GUIES

En Vadoret i el seu osset és una proposta per a famílies amb mainada nascuda a partir de la Ruta Dalí estrenada el mes de març de l’any passat. Bel Bellvehí i Anna Garcia Casals donen vida a la Baronessa de Terrades i la seva filla Clotilde grans amigues de la família Dalí.

El Museu del Joguet de Catalunya, antiga casa pairal dels Barons de Terrades, és el punt de partida d’aquesta visita teatralitzada que serveix per a descobrir la història de Don Osito Marquina i la infantesa dels seus propietaris, els germans Salvador i Anna Maria Dalí. A continuació, guiaran els participants pels carrers de Figueres resseguint l'itinerari de les formigues dalinianes, tot jugant amb el surrealisme. Aquest camí de formiguetes conduirà fins al punt final de la visita, l'exterior del Teatre-Museu Dalí.

La visita inaugural està reservada a socis dels Amics dels Museus Dalí prèvia reserva i confirmació prèvia a través de la seva pàgina web. Aforament limitat.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat