DESCOBRINT LA HISTÒRIA DELS JARDINS DE PÚBOL

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Castell Gala Dalí de Púbol
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 90 minuts

Fundació Gala - Salvador Dalí

GUIA

Salvador Dalí va crear tot l’univers estètic al Castell Gala Dalí de Púbol (segle XI) amb la implicació directa de Gala i l’ajuda tècnica del mestre d’obres i amic, Emili Puignau. Després de reforçar les estructures de l’edifici a partir de la voluntat de Dalí de deixar intacte l’aspecte deteriorat dels murs exteriors per conservar els signes del pas del temps, es va refer el jardí, del qual Dalí en va italianitzar l’estructura original de tal manera que ha quedat desbordada per les plantes que escolliren juntament amb Gala i per les diverses intervencions escultòriques i arquitectòniques que, com les escultures d’elefants amb un corb sobre la gropa o el sortidor en forma de cap de rap, semblen buscar l’efecte dels famosos monstres dels jardins de Bomarzo, a Roma.

Amb Jordi Artigas, coodinador de les Cases-Museu Salvador Dalí.

Aquesta activitat està subjecta a les recomanacions sanitàries i administratives que estiguin vigents el dia de la seva celebració.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat