Els museus Dalí estaran oberts fins al 4 d'octubre

01.09.2020

Els tres museus del Triangle Dalinià (Figueres, Portlligat i Púbol) estaran oberts fins al diumenge 4 d'octubre. Després de tancar el 13 de març, com a conseqüència de les mesures sanitàries adoptades per les administracions en resposta a la pandèmia del coronavirus, els museus van reobrir les seves portes l'11 de juliol passat.

L'obertura dels museus, inicialment prevista fins al 13 de setembre, es prorroga fins al 4 d'octubre d'acord amb la política de flexibilitat anunciada i basada en el seguiment de la pandèmia i de les seves conseqüències sobre els fluxos turístics i el moviment de les persones.

Aquestes mesures estan destinades a preservar la Fundació en una situació tan complexa com l'actual, assegurant el seu paper en tots els àmbits i, en especial, com a institució cultural. La Fundació segueix de prop l'evolució dels paràmetres esmentats per tal de decidir la fórmula més adequada per regular el funcionament dels museus.

Malgrat l'aforament limitat dels tres museus del Triangle Dalinià, que durant l'estiu ha estat del 30% per raons sanitàries, tots han tingut una bona acollida. Els visitants han expressat un alt grau de satisfacció per la visita i per les mesures sanitàries adoptades.

Recordem que els socis dels Amics tenen accés gratuït als museus. Donades les actuals circumstàncies, i d’acord amb la Fundació Gala – Salvador Dalí, hem introduït unes mesures d’acollida específiques en relació a la Covid-19 que posen la vostra seguretat i la de l’equip dels museus al primer lloc.

Per aquest motiu, per gaudir d’aquest accés gratuït, s'ha de fer reserva prèvia de la vostra invitació a través dels correus electrònics i números de telèfon que relacionem a continuació.

TEATRE MUSEU DALÍ DE FIGUERES
Horari tot el dia Darrer Accés
De 10.30 h a 18 h 17.15 h

CASTELL DE PÚBOL
Horari tot el dia Darrer Accés   Horari tarda   Darrer Accés
De 10.30 h a 14 h 13:15 h   De 15:30 a 19:30 18:45 h

CASA PORTLLIGAT - CADAQUÉS
Horari matí Darrer Accés   Horari tarda   Darrer Accés
De 10:30 a 14 h 13:15 h   De 15:30 a 19:30 18:45 h

Recordeu que l'aforament de les tres seus és limitat i, per tant, és indispensable prèviament per assegurar-vos la vostra entrada. La Fundació Gala Dalí també ha establert un protocol de seguretat que podeu llegir a la seva pàgina web.

Per fer la vostra reserva, podeu utilitzar els següents correus electrònics i telèfons:

Teatre Museu Dalí de Figueres 972 677 521 reserves@fundaciodali.org
Casa Museu de Portlligat 972 251 015 pll@fundaciodali.org
Castell de Púbol 972 488 655 pbmuseu@fundaciodali.org

Quan passeu per taquilla us haureu d’identificar amb la vostre carnet de soci actualitzat amb la formiga 2020.

Si no disposeu d’aquest comprovant, podeu sol·licitar-lo a l’adreça amics@fundaciodali.org