Els Museus Dalí reobren amb preus més assequibles i una exposició sobre Dalí i el surrealisme

07.07.2020

Aquest dissabte 11 de juliol, els tres museus del Triangle Dalinià (Figueres, Portlligat i Púbol) reobriran les seves portes, amb mesures que garantiran la seguretat i la qualitat de la visita i amb preus destinats a afavorir les famílies.

El Teatre-Museu de Figueres inaugurarà una exposició Dalí: el surrealisme soc jo que permetrà contemplar per primera vegada juntes 12 obres del període surrealista de Salvador Dalí. La Fundació Dalí ha acordat disminuir en dos euros l'entrada al Teatre-Museu de Figueres, i oferir entrada gratuïta als menors de 14 anys als tres museus, per tal d'afavorir la presència de públic familiar.

Com a reconeixement a la contribució en la lluita contra el Covid-19, la Fundació ha acordat facilitar l'entrada gratuïta als seus museus a les persones que acreditin la condició de personal sanitari, membres dels cossos de seguretat i emergència, i bombers. La Fundació ha pres mesures per complir la normativa sanitària: nous horaris, reducció de l'aforament, creació d'un recorregut unidireccional, obligatorietat de portar mascareta, presa de la temperatura als visitants i distància mínima de 1,5 metres. Es recomana adquirir l'entrada per internet i portar-la al mòbil. Els membres d'una mateixa unitat de convivència poden accedir-hi junts.

Les noves mesures garanteixen la qualitat de la visita, que es podrà fer en condicions òptimes. Amb el compliment de la normativa de seguretat sanitària, la Fundació Dalí confia que el visitant se senti segur i còmode i que, com sempre, segueixi gaudint de l'essència del Teatre-Museu Dalí i de l'atmosfera especial que es respira a les dues cases-museu de Port Lligat i Pubol.