Visita a l'exposicIó 'Els Dalí de Figueres' al Museu de l'Empordà

28.05.2018

Va ser una visita molt interessant per poder entendre com les arrels familiars, la relació amb els pares i la germana i la descoberta del paisatge van influir en l'obra de l'artista figuerenc més internacional: Salvador Dalí Domènech. La mostra és fruit de diversos anys de recerca.

A part de l'obra pictòrica, l'exposició es complementa amb fotografies, manuscrits, cartes, documents, alguns d'inèdits i d'altres difícils de veure junts, ja que pertanyen a museus con el MNAC o MNCARS o col.lecions privades. El conjunt de material que forma part de l'exposició més les interessants aportacions de la comissària, ens van ajudar a entendre els vincles familiars i com aquestes relacions van condicionar directament a l'artista i a la seva producció artística.

L'exposició es pot visitat fins el 4 de novembre al Museu de l'Empordà, Figueres.