Entrada gratuïta per als nostres socis a l'exposició 'Dalí, Cadaqués, un vincle captat per Joan Vehí'

20.04.2017

El Museu de Cadaqués acull, fins al mes d'octubre, l’exposició Dalí, Cadaqués, un vincle captat per Joan Vehí.

L'exposició permet conèixer un Dalí inèdit captat immers en el seu entorn íntim i familiar, o bé en ple procés de treball, i fins i tot en les més expressives actituds festives i provocadores, ja que Joan Vehí no era un estrany en l’entorn familiar dels Dalí, sinó un més d’entre els habituals de la casa, era el fuster i home de confiança a qui li fou permès immortalitzar en instantànies diferents seqüències de la vida del geni.

Una altra manera de conèixer al Dalí de casa, en normalitat, fugint de les llargues sessions fotogràfiques, real, sense filtres que contrasta amb el Dalí provocador de l’impacte visual i amb un gran domini dels muntatges artístics.

Els socis dels Amics dels Museus Dalí tenen entrada gratuïta a l’exposició ensenyant el carnet personal de l’Associació

L'entitat prepara una sortida, per al proper mes de setembre, per visitar a l’exposició amb el guiatge del mateix Joan Vehí i les seves anècdotes dalinianes.