dilluns, 2 de maig de 2016

Una delegació del Museu Dalí de Florida visita els espais dalinians de l’Alt Empordà

Una nodrida representació de l’associació cultural que dóna suport al Museu Dalí de Saint Petersburg a Florida, The Guild, està de visita aquesta setmana a l’Alt Empordà per resseguir alguns dels espais emblemàtics relacionats amb el pintor empordanès.

Els trenta-cinc integrants d’aquesta comitiva nord-americana visitaran, al llarg d'aquests tres dies, el Teatre Museu Dalí de Figueres, el Castell de Púbol i la casa-museu de Portlligat a Cadaqués. També aprofitaran per conèixer d’altres espais culturals i d’interès de l’Alt Empordà.

Els integrants de The Guild davant el Teatre-Museu de Figueres aquest dilluns dia 2 de maig de 2016

La visita ha estat coordinada per Pascual Pesudo, membre de la Junta dels Amics dels Museus Dalí i patró honorífic del Museu Dalí de Florida. Compta amb la col·laboració de la Fundació Gala – Salvador Dalí i dels Amics dels Museus Dalí.

The Guild es va fundar l’any 2010 per donar suport i difondre les activitats del The Dalí Museum, organitzar activitats culturals i sortides com la que aquest dilluns dia 2 de maig ha començat a Figueres. L’actual presidenta és Marianne Morse, dona de Brad Morse, fill del matrimoni Reynolds i Eleanor Morse, col·leccionistes i impulsors de museu dedicat a Salvador Dalí a Florida.